3
Komen

Kerana Cinta


Hari ni rasa macam nak jiwang menjiwang sikit
Kalau tak sikit, banyak pun ok jugak =) hehe
moga kamu terus tersenyum ..



Jika satu dunia ini membenci kamu
aku ada untuk setia menemani kamu ..

Jika hati kamu keras untuk menerima aku
izinkan aku untuk cuba melembutkan kamu ..

Jika kamu menangis kerana mereka
aku ada untuk membuat kamu kembali senyum ..

Andai kenangan silam menjadi semangat kamu
hari ini, aku ingin menjadi kenyataan di sisi kamu ..

Andai semalam kau melihat aku tanpa kata
hari ini, aku cuba membuat kau terus berkata kata ..



Untuk yang berkasih .. hati ini ikhlas menerima kamu, cinta ini tak kan pernah hilang walau berbagai peristiwa telah kau dan aku tempuh, sedikit pun aku tak merasakan ianya satu beban selagi kau masih bersama. Sungguh aku terharu, bersorak riang kerana aku bernilai di mata kamu, menjadi tempat kau curah segala rasa hati.. 

Pelamin impian bukan satu kisah dongeng, aku tak impikan "pelamin ku musnah" . Apatah lagi, cerita terhenti tanpa penghujung yang bahagia .. Kerana hati aku tetap ada untuk kamu ..





~SiLaLaH bACa (-_*)~

3 comments:

AsH ShiKaNo said...

jiwangnyaa...hik3

Mawar berduri said...
This comment has been removed by the author.
Mawar Hitam said...

@AsH ShiKaNo haha sekali sekala =D