3
Komen

cincin punye pasal..






Hari ini aku nak cerite somethng. Bg aku best..hehehehe... Ada orang kate aku dah kahwin..ngee~

Mase aku kt kedai mak aku tgh hari td, ada sorang budak tu panggil aku pakcik..hehehe.. Aku tegur la die ckp yg aku ni belom kahwin, mude lagi.. Budak tu cakap aku tipu die. Aku tanye la “nape plak adik pikir abg ni dah khwin?”. Die jawab, “dah abg tu pakai cincin,ada janggut lagi...”. hehehehe...aku punye ketawe besar sampai budak tu takut. 

Aku x pernah trfikir yg imej aku ni dh mcm bapak orang. X aku sangke. Hehehe.. Umur aku baru 22 tahun. Muda lagi, kacak n comel.. ngeee~ 

Tapi aku faham la kenapa persepsi budak tu cm tu. Mawar penah cakap yang muke aku ni garang, n kne bentuk badan aku yg macam ‘bapak orang’ dah.. hahahaha...pas ni aku nk diet la. Baru la aku boleh kekalkn imej aku yg MUDA ni..hehehe..


Sampai sekarang kalau aku ingat hal tadi, aku nk gelak je...hehehehehe.... Mawar x tahu lagi hal ni, biar dia tahu sendiri bile bace post ni.

K, sampai sini je. 

Sekian, 

Assalamualaikum semua... :)

~SiLaLaH bACa (-_*)~

3 comments:

Mawar berduri said...

hahaha TEEETTTT...!!!
terbukti yg anda mmg dh tua..
sikit hari lagi, budak yg lain pgi "tokwan" ! =D

Mawar Hitam said...

hehehe...sje x nk bg tau mawar td..malu...hehehehe..x mo la pgl cm tu..mude lagi...hahahahhaa

SITUS ISLAM OMA SUPARTANA said...

Follow my blog